Kontakt oss

Her finner du kontaktinformasjon for kundesenter, rådgivere og de ulike kontorene. Trykk deg videre i menyen for å finne ditt kontor eller din rådgiver.

Åpningstider

Dagligbank

Sentrum: Mandag – fredag: 09:00 - 12:00

Nesttun: Mandag – fredag: 13:00 - 15:30

Os: Kontoret på Os har ikke dagligbank, men ta gjerne kontakt med en av våre dyktige rådgivere dersom du ønsker å snakke om lån, forsikring eller sparing.

Fra 11. april er dagligbank på Nesttun og i sentrum åpent 10:00 - 15:00.



Kundesenter

Telefon: (+47) 915 03411 
Mandag – torsdag: 08:00 - 20:00
Fredag: 09:00 - 20:00

Sperretjensten er åpen 24/7, ring 915 03411 og menyvalg 2


Rådgivning digitalt

Mandag – fredag: 08:00 - 15:30

Se telefonnummer til din rådgiver ved å trykke deg videre til Nesttun, Sentrum, Os eller Digital i menyen til venstre. Vi oppdaterer åpningstidene kontinuerlig etter hvert som situasjonen endrer seg.

Avtal et møte med rådgiver her

 

Postadresse

Fana Sparebank
Postboks 10 Nesttun
5852 Bergen

Reklamasjon

Har du kjøpt en vare eller bestilt en tjeneste du ikke har mottatt, kan du sende oss en reklamasjon. Fyll ut vedlagt dokument og send til post@fanasparebank.no


NB! Har du kjøpt billetter hos Flyr?

Før du kan sende reklamasjonsak må vi ha bekreftelse på at du har sendt krav til konkursboet. 

 

Kontaktskjema

Ønsker du å kontakte vår markedsavdeling? 

Ta kontakt her