Oppdatering av kundeinformasjon

I løpet av kort tid vil du som kunde hos oss motta et skjema for oppdatering av kundeinformasjon, dette gjøres i et kundeerklæringsskjema. Bankene i Norge er lovpålagt å innhente og oppdatere informasjon løpende om alle kundene våre. Dette gjelder både for privatpersoner, bedrifter, lag og organisasjoner.

Daglig bruk

Penger har gått fra å være fysisk til å behandles mest digitalt. I dag betaler vi med å "tappe" med mobilen eller klokken, og på et blunk har du betalt for varer og tjenester. Hos oss kan du blant annet få enkel og oversiktlig nett- og mobilbank, kontaktløst kort, ApplePay og GooglePay, og BankID.

Har du generelle spørsmål om nett- og mobilbank står vårt kundesenter klar til å hjelpe deg. Om du ønsker å snakke med rådgiver om lån, sparing og forsikring kan du booke et møte med din rådgiver.

Book møte

Og husk, har du behov for at vi kommer hjem til deg kan du også bestille Bankbilen