Oppdatering av kundeinformasjon

I løpet av kort tid vil du som kunde hos oss motta et skjema for oppdatering av kundeinformasjon, dette gjøres i et kundeerklæringsskjema. Bankene i Norge er lovpålagt å innhente og oppdatere informasjon løpende om alle kundene våre. Dette gjelder både for privatpersoner, bedrifter, lag og organisasjoner.

eSignering

eSignering er elektronisk signering med BankID. Med eSignering kan du signere viktige dokumenter både trygt og enkelt. Elektronisk signering skjer i en egen portal uavhengig av nett- og mobilbank.

Skal du signere dokumenter fra banken?

Gå til eSigneringsportal

 

Ved eSigneringsoppdrag skal du få melding via e-post og eventuelt via SMS i tillegg (hvis vi har ditt mobilnummer registrert). Hvis du ikke har mottatt noe informasjon, ta kontakt med oss.

Kontakt banken her

 

Når du har logget inn i eSigneringsportalen med din BankID må du signere hvert enkelt av dokumentene som ligger klare for signering. For å ivareta sikkerheten, signeres hvert dokument hver for seg med BankID og med personlig passord. Når alt er signert er du ferdig. Husk å lukke nettvinduet.

 

Ønsker du å lese mer om hvordan signering med BankID fungerer?

Les mer om BankID her