Oppdatering av kundeinformasjon

I løpet av kort tid vil du som kunde hos oss motta et skjema for oppdatering av kundeinformasjon, dette gjøres i et kundeerklæringsskjema. Bankene i Norge er lovpålagt å innhente og oppdatere informasjon løpende om alle kundene våre. Dette gjelder både for privatpersoner, bedrifter, lag og organisasjoner.

Kunder uten konto

Nyttig informasjon om utbetaling av kundeutbytte

I disse dager har vi sendt ut informasjon til alle kunder som er berettighet til å motta kundeutbytte for 2023. Dersom du har mottatt et brev men ikke lenger er kunde hos oss, eller av andre årsaker har fått oppgitt at vi ikke har konto registrert på deg, må du fylle ut skjemaet under. 

Det er kun kunder som har mottatt kundebrev og fått informasjon om at vi ikke har registrert konto for utbetaling som skal fylle ut skjemaet. 

Hvorfor spør vi etter fødselsnummer?

For å kunne utbetale kundeutbytte til deg, bruker vi fødselsnummer for å kunne identifisere deg sikkert. Opplysningene benyttes kun til internt bruk og slettes når behandlingen er ferdig (3-6 måneder).

Du kan lese mer om bankens behandling av personopplysninger på bankens hjemmeside om oss, personvern og personvernerklæringen.

 

Utbetaling av beløpet

Beløpet vil bli overført kontonummer som blir oppgitt i skjemaet etter behandlingsprosessen er gjennomført.