Obs! Økt svindel

Det er mange svindelforsøk både på epost, telefon og SMS for tiden. Husk at du aldri skal oppgi sensitiv og personlig informasjon i usikre kanaler, uansett om det er banken, politiet eller andre som ringer. Informasjon som BankID, passord og personnummer er ditt, og bare ditt. Vi vil aldri be deg om å oppgi denne informasjonen via epost, telefon eller SMS.

Les mer om sikkerhet på nett her

Kunder uten konto

Nyttig informasjon om utbetaling av kundeutbytte

I disse dager har vi sendt ut informasjon til alle kunder som er berettighet til å motta kundeutbytte for 2021. Dersom du har mottatt et brev men ikke lenger er kunde hos oss, eller av andre årsaker har fått oppgitt at vi ikke har konto registrert på deg, må du fylle ut skjemaet under. 

Meld inn nytt kontonummer 

Det er kun de kunder som har mottatt kundebrev og fått informasjon om at vi ikke har registrert konto for utbetaling som skal fylle ut skjemaet. Kontonummeret du oppgir vil bli kontrollert, og det er derfor svært viktig at informasjonen du legger inn er korrekt. 

Utbetaling av beløpet

Beløpet vil bli overført kontonummer som blir oppgitt i skjemaet innen 24. juni.

Dersom vi ikke mottar nytt kontonummer innen 24. juni vil beløpet bli utbetalt til en veldelig organsasjon i lokalmiljøet, slik som oppgitt i brevet.