EPSI undersøkelsen

I disse dager vil endel av våre kunder motta en kundeundersøkelse. Denne gjennomføres av Norstat og analyseinstituttet EPSI Rating på vegne av oss. Undersøkelsen gjennomføres enten via web eller på tlf. Til deg som mottar denne undersøkelsen - tusen takk for at du deltar:)

 

Mobilbank

Få kontroll på økonomien - uansett hvor du er. Vår mobilbank er lett å bruke, og oppdateres stadig med ny teknologi og nye funksjoner. I mobilbanken har du nesten alle de samme funksjonene som i nettbanken din.

I mobilbanken kan du

  • Sjekke saldo
  • Overføre penger
  • Betale regninger
  • Søke lån
  • Bestille bankkort og kredittkort

Last ned mobilbank i App Store

Last ned mobilbank i Google Play

 

kaffekopp og mobil

Ofte stilte spørsmål om mobilbank

For å aktivere mobilbanken må du ha nettbankavtale og et norsk mobilnummer registrert hos oss. Last ned appen i App Store/Google Play. Aktiver så mobilbanken med kodebrikke fra banken, BankID eller BankID på mobil.

Mobilnummeret du benytter må være registrert hos oss, sjekk at du har registrert riktig nummer i nettbanken din under ‘Min kontaktinformasjon’. Sjekk gjerne også at du ikke har blokkert for femsifrede nummer i innstillingene på mobilen din. Dersom dette ikke er tilfellet, ta kontakt med oss.