Obs! Økt svindel på SMS

Det har den siste tiden vært flere forsøk på svindel, både via SMS og på e-post. Husk at vi aldri vil be våre kunder om å oppgi sensitiv og personlig informasjon i usikre kanaler. Ta kontakt med oss hvis du mistenker svindelforsøk.

Klagebehandling

Vi i Fana Sparebank jobber kontinuerlig med å forbedre oss. Klagebehandlingen gir banken viktig kunnskap og er et ledd i bankens visjon «Nær der du er».

Er det noe du ønsker å klage på, vil bankens jurister håndtere dette i samsvar med Finanstilsynets retningslinjer for klagebehandling. På denne måten sikrer vi en forsvarlig behandling som gir våre kunder god forbrukerbeskyttelse.

Rutine for klagebehandling finner du her.

Du kan sende en klage ved å fylle ut skjemaet nedenfor, eller ved å sende brev til følgende adresse:

Fana Sparebank
Kreditt og prosess
Postboks 10 Nesttun
5852 BERGEN

 

Klage til Fana Sparebank: