Oppdatering av kundeinformasjon

I løpet av kort tid vil du som kunde hos oss motta et skjema for oppdatering av kundeinformasjon, dette gjøres i et kundeerklæringsskjema. Bankene i Norge er lovpålagt å innhente og oppdatere informasjon løpende om alle kundene våre. Dette gjelder både for privatpersoner, bedrifter, lag og organisasjoner.

Kontakt oss

På denne siden finner du informasjonen du trenger for å komme i kontakt med oss. Ring, chat eller send oss en e-post. Du kan også booke møte via vår book møte løsning.

Åpningstider

Dagligbank

Sentrum: Mandag – fredag: 10:00 - 15:00

Nesttun: Mandag – fredag: 10:00 - 15:00

Kontoret på Os har dessverre ikke innskuddsmaskin eller minibank, men gjerne kontakt en av våre dyktige rådgivere dersom du ønsker å snakke om lån, forsikring eller sparing. 


Kundesenter

Telefon: (+47) 915 03 411 
Mandag – torsdag: 08:00 - 20:00
Fredag: 09:00 - 20:00

Sperretjenesten er åpen 24/7, ring 915 03411 og menyvalg 2


Rådgivning digitalt

Mandag – fredag: 08:00 - 16:00

Book møte

 

 

Postadresse

Fana Sparebank
Postboks 10 Nesttun
5852 Bergen

 

Reklamasjon

Har du kjøpt en vare eller bestilt en tjeneste du ikke har mottatt, kan du sende oss en reklamasjon. Fyll ut vedlagt dokument og send til post@fanasparebank.no

 

 

Kontaktskjema

Jeg trenger hjelp med

Ønsker du å kontakte vår markedsavdeling? 

Ta kontakt her