Til topps på rekordtid

På tre år har Caroline Norheim Johansen rukket å bli en av våre mest selgende eiendomsmeglere og selger boliger høyt og lavt. Hun er uredd, løsningsorientert og angriper enhver utfordring med sin sedvanlige målbevissthet og vinnende vesen. Hennes jordnære væremåte kombinert med faglig kunnskap har gjort henne til en favoritt hos kunden.

dame paa nesttun 1600.jpg

"

Jeg er heldig som får jobbe tett på mange utrolig flinke meglere. For min egen del har jeg prøvd å ta det beste fra hver og en av kollegene mine, og tilføre min egen stil. Så langt har det gått over all forventning!

Ferie - ingen hindring!

Caroline ligger ikke på latsiden, hun svarer på telefoner til og med når hun er på topptur i Lofoten. Hun ser viktigheten av å være tilgjengelig for kunden fra morgen til kveld. Kunden skal tross alt gjøre et av livets viktigste salg.

- På den ene siden er jeg er veldig glad i gå tur og være i naturen på fritiden, men jeg kan heller ikke svikte kundene mine. Jeg er derfor ikke fremmed for å ta telefoner i situasjoner der andre meglere kanskje lar den ligge. Kunden er alltid min hovedprioritet!

Som eneste jente og yngstemann i en søskenflokk på fire, lærte Caroline tidlig å ta utfordringer på strak arm. Hun mener selv at det er oppveksten som har gjort henne så målbevisst og tøff i forhandlinger. Som barn ville hun bli like god i fotball som storebrødrene, i dag kjemper hun med nebb og klør for å få folk til å være med på budrunder. Caroline tror pågangsmotet hennes gjør at hun står støtt i en bransje der kun de sterkeste overlever.

Dame paa fjelltopp.jpg

"

Jeg skulle nesten ønske jeg hadde en tidsmaskin slik at jeg kunne vise kunden på forhånd hvor mye tid jeg faktisk kommer til å bruke på oppdraget

Stjerne i margen

Tilliten kundene viser Caroline gjør noe med ansvaret hun har overfor dem. Hun har et genuint ønske om at de skal være trygge og få best mulig pris. Derfor legger hun ned de timene som trengs på hvert oppdrag – uavhengig om hun må sitte til langt på natt.

- Jeg skulle nesten ønske jeg hadde en tidsmaskin slik at jeg kunne vise kunden på forhånd hvor mye tid jeg faktisk kommer til å bruke på oppdraget, og hvor fornøyde de kommer til å være over å ha valgt meg.

Hun forteller engasjert om den gangen hun måtte avbryte en fjelltur etter å ha blitt ringt halvveis opp Ulriken, en sen tirsdags kveld. Mannen i telefonen hadde sett en leilighet hun solgte på Finn, men skulle reise morgenen etterpå. Istedenfor å fullføre turen med resten av gjengen, løp hun ned å møtte han for privatvisning. Det hele endte med budrunde og salg 200 000,- (!) over prisantydning. Uten Carolines dedikasjon til kunden hadde ikke resultatet blitt det samme. Mannen som ringte var nemlig én av to personer i budrunden.

Årets medarbeider

Den samme omsorgen som Caroline har for sine kunder har hun også for alle andre rundt henne. Dette gjorde at hun i 2018 fikk prisen for årets medarbeider for sitt bidrag til å skape gode relasjoner mellom Bank, Eiendom og kunde.

Vi er glade og stolte over å ha fantastiske Caroline med på laget!

Kontakt Caroline her