Obs! Økt svindel

Det er mange svindelforsøk både på epost, telefon og SMS for tiden. Husk at du aldri skal oppgi sensitiv og personlig informasjon i usikre kanaler, uansett om det er banken, politiet eller andre som ringer. Informasjon som BankID, passord og personnummer er ditt, og bare ditt. Vi vil aldri be deg om å oppgi denne informasjonen via epost, telefon eller SMS.

Les mer om sikkerhet på nett her

Mobilbank

Få kontroll på økonomien - uansett hvor du er. Vår mobilbank er lett å bruke, og oppdateres stadig med ny teknologi og nye funksjoner. I mobilbanken har du nesten alle de samme funksjonene som i nettbanken din.

Du kan blant annet betale regninger, overføre penger, søke lån og bestille både bankkort og kredittkort. Smart, ikke sant?

Mobilbanken laster du ned i App Store (iPhone) eller Google Play (Android).

cafe mobil.png
Bilde av Gunvor

Gunvor Lie

Autorisert Finansiell Rådgiver

Kontakt meg

Ofte stilte spørsmål om mobilbank

For å aktivere mobilbanken må du ha nettbankavtale og et norsk mobilnummer registrert hos oss. Last ned appen i App Store/Google Play. Aktiver så mobilbanken med kodebrikke fra banken, BankID eller BankID på mobil.

Mobilnummeret du benytter må være registrert hos oss, sjekk at du har registrert riktig nummer i nettbanken din under ‘Min kontaktinformasjon’. Sjekk gjerne også at du ikke har blokkert for femsifrede nummer i innstillingene på mobilen din. Dersom dette ikke er tilfellet, ta kontakt med oss.