Oppdatering av kundeinformasjon

I løpet av kort tid vil du som kunde hos oss motta et skjema for oppdatering av kundeinformasjon, dette gjøres i et kundeerklæringsskjema. Bankene i Norge er lovpålagt å innhente og oppdatere informasjon løpende om alle kundene våre. Dette gjelder både for privatpersoner, bedrifter, lag og organisasjoner.

Mobilbank

Få kontroll på økonomien - uansett hvor du er. Vår mobilbank er lett å bruke, og oppdateres stadig med ny teknologi og nye funksjoner. I mobilbanken har du nesten alle de samme funksjonene som i nettbanken din.

I mobilbanken kan du

  • Sjekke saldo
  • Overføre penger
  • Betale regninger
  • Søke lån
  • Bestille bankkort og kredittkort

Last ned mobilbank i App Store

Last ned mobilbank i Google Play

 

kaffekopp og mobil

Ofte stilte spørsmål om mobilbank

For å aktivere mobilbanken må du ha nettbankavtale og et norsk mobilnummer registrert hos oss. Last ned appen i App Store/Google Play. Aktiver så mobilbanken med kodebrikke fra banken, BankID eller BankID på mobil.

Mobilnummeret du benytter må være registrert hos oss, sjekk at du har registrert riktig nummer i nettbanken din under ‘Min kontaktinformasjon’. Sjekk gjerne også at du ikke har blokkert for femsifrede nummer i innstillingene på mobilen din. Dersom dette ikke er tilfellet, ta kontakt med oss.